TV'DE NE VAR

GÜNDEMDE NELER VAR

10 Temmuz 2011 Pazar

Evde Göz Kremi Yapımı

Kremi küçük bir kavanozla buzdolabında saklayın ve gece sürün.
 
Soğuk olması rahatlatıcı etkiyi artırır.
 
Katıksız malzemeler kullanılması alerji yapması olasılığını ortadan kaldırır ve şişmiş olan gözlere bir ödüldür.

 Kremi yaparken sürekli karıştırın ve ateşi kontrol edin, krem çok çabuk koyulaşır ve eğer katılaşırsa yeniden başlamak zorunda kalırsınız. Gülsuyunu karışımı ısıttıktan sonra aar azar katın, yoksa hemen sulanıverir.
 
 
Malzemeler:

3 yemek kaşığı(45ml) mısır nişastası
5 yemek kaşığı(75 ml) gülsuyu
Gereçler:

Ufak tencere

Kapaklı küçük kavanoz

1)      Mısır nişastasını kaynatma kabına koyun

2)      Gülsuyunu nişastaya katın

3)      Krema kıvamına gelinceye kadar karıştırın. Kısık ateşte koyulaşıncaya kadar karıştırmayı sürdürün.

4)      Koyulaşır koyulaşmaz ateşten kaldırın ama karıştırmaya devam edin



 



5)      İnceltmek için birer çay kaşığı olmak üzere azar azar gülsuyu katın, aşağı yukarı 5 çay kaşığı kadar eklemeniz gerekecektir.

 

6)      Karışımı kavanozlara küçük bir kaşıkla, katılaşmadan hemen aktarın


2 yorum:

  1. Elinize,emeğinize sağlık :)
    Denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler umut sepeti. Denedim ben, onca para harcanan kremlerden daha çok beğendim... En azından içeriğini biliyorum kremin, içim rahat;)

    YanıtlaSil

Fikirleriniz benim için altın değerinde...
Teşekkürler;)

"NOT: Yazım hatası olan yorumlar yayınlanamayacaktır:(("

CANLAR...