8 Haziran 2011 Çarşamba

Kaşımı Nasıl Almalıyım

Bugün uzun uzun araştırdım bu mevzuyu...

Özetle:

  1. CIMBIZ KULLANIRKEN BİR DEFADA BİRKAÇ TEL AYNI ANDA ÇEKME!...

  2. Mümkünse gün ışığında kaş almaya başla.

  3. Tarayıp düzelttikten sonra almaya başla.

  4. Önce dağınık teller toparlanacak.

  5. Yüzüne en yakışan şekli seçmeye çalış(Üçge kaş, Ark kaş, Masum kaş gibi şekiller var google dan aratırsan görebilirsin.)

  6. Ve aşağıda gösterdiğim şekildeki tekniği uygulayın

Şekil şunu söylüyor; Bir kalem alıp burun deliklrinden birinin yanından yüzüne dik gelecek şekilde tut-mavi çizgi- burada kaşına ilk değen yer ideal kaş başlangıcın olacak, kalemi kıpırdatmadan şakağına doğru yay çizer gibi döndüdüğünde-kırmızı çizgi- kaşının ideal bitim noktasını işaretlemiş olacaksın, kavisi ise mor çizginin geçtiği noktadan vermen doğru olacak... NOT: Eğer kaşın ideal bitme noktasına ulaşmıyorsa uygun renk bir kaş kalemi sana yardımcı olacaktır... Hadi kolay gelsin...

2 yorum:

  1. "NOT: Yazım hatası olan yorumlar yayanlanamayacaktır:((".Zaten Burdaki Yazım Yanlışı Sende Kardeşim Bu Nedir :(("

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler.
      Yazım yanlışı derken "k" yerine "q" gibi türkçeyi katleden garip hataları kastediyorum...
      :(( smile' ını ise üzülme ünlemi olarak kullanıyorum güzel kardeşim...

      Sil

Fikirleriniz benim için altın değerinde...
Teşekkürler;)

"NOT: Yazım hatası olan yorumlar yayınlanamayacaktır:(("

CANLAR...